torsdag 28 oktober 2010

sovmorgon!

Ligger fortfarande i sängen, blev lite sent igår kväll. Klockan två inatt tror jag att jag dimpade ner bland mina kuddar och täcken. Efter en sjukt trevlig kväll med dom bästa!

Hade överraskingskalas hos Ante, haha. Jag och Irina var lite småbusiga i Mora igår och köpte ett set med kattöron, fluga och svans. Lite tillhörande kattleksaker och brevpapper så han kan skriva brev till oss när dom är i Björbo i helgen ;) Sen gjorde jag en tavla när jag kom hem. Ett kort på mig och Irina med lite hjärtan och pussmunnar och en text. "Mina idoler". För det är ju sant? ;)

Han blev iaf super glad, eller så spelade han bara :D

Var meningen att vi skulle käka tacos egentligen, men det blev brända popcorn och saft istället. Men det sket man väl i, det är sällskapet som räknas.

Nu ska jag pallra mig upp och äta lite frukost och ta en promenad innan Björbo boys åker hem. För en kram ska jag då hinnan sno av dom innan dom drar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar