fredag 5 november 2010

hold on to my heart

Vilken omtumlande dag, som en riktig berg och dalbana. Bra, fast så fundersam. Gud, jag har kommit fram till en sak. Och det är att jag funderar alldeles för mycket nuförtiden. Nog för att det är bra att tänka igenom saker och ting en gång extra ibland, men nu är det för extremt.

Hade lite deep-talk med päronen här hemma ikväll. Eller ja, ett och ett halvt päron. Mamma och Lars-Erik med andra ord. Det är så skönt att man kan prata med dom om allt, precis allt. Jag trodde jag visste vad jag ville, men det vände rätt snabbt efter att dom fått säga sin åsikt om det hela. Shit, ibland tänker jag nog inte till så noga som jag tror jag gör. En jäkla vilsen själ är nog vad jag är just nu.. Därför skönt med lite vägledning från den äldre, kloka generationen ;) Tack för att ni finns i mitt liv, och för att ni är just ni.

Annars så har min dag varit fylld av andra underbara människor. En höstpromenad med käraste Irina och Ante. Hälsat på Lina på butiken. Kollat på när Ante tränat små kids i hockey. Kollat på film hos Ante. Följt Irina på banken. Ätit smällgod mat med underbaraste familjen.

Jag är nöjd med den här dagen. Kommer somna med ett leende på läpparna.
Godnatt godingar

1 kommentar:

  1. <3 ..är så glad att du vill prata me oss. Det är jag riktigt stolt för! Det finaste man kan få här i livet, förtroende från sina älskade ungar! :)/mamma

    SvaraRadera