onsdag 17 november 2010

oj oj, dålig uppdatering. en vecka sen nu!

Nu får det bli skärpning på mig. Ska försöka att uppdatera den här bloggen åtminstone en gång om dagen. Då vore jag nöjd, kanske ni också :)

Har väl inte hänt så överdrivet mycket sen sist jag skrev. Blev en kul helg i helgen iaf. Utgång med Irina i fredags. Följde med A-laget på match i Långshyttan. Sjukt värre! På lördagen var det chilldagen, skoja inte!!! Va bakis från det jag vaknade tills jag somnade. Söndagen blev lika slapp.

Sen har veckan bara flytit på, som alla andra veckor på sista tiden. Eller nej just det, en liten förändring faktiskt. Jag har blivit förkyld med lite härlig feber på det. Roligt värre.

Jag vill ha ett jobb, en inkomst, så jag kan tatuera mig. MYCKET MYCKET MYCKET. Och sätta i hårfärlängning, hihi.

Nu ska jag göra mig lite mer te och äta ett kex. Mums. Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar